Asunto Oy Helsingin Aleksis Kiven katu 11
Asunto Oy Helsingin Aleksis Kiven katu 11 tarjoaa kaupunkiasumisen parhaat puolet! Helsingin Vallilassa sijaitsevassa taloyhtiössä on seitsemässä kerroksessa 140 asuinhuoneistoa ja liiketiloja. Se on valmistunut 1990. Asuinalueella kaikki palvelut valmiina ja kävelyetäisyydellä, keskustaankin pääsee vartissa. Taloyhtiössä on DNA:n kaapeliverkko ja 10M laajakaistayhteys, joka sisältyy vuokraan. Tarvitset vain modeemin ja rekisteröitymisen operaattorin asiakaspalveluun. Taloyhtiössä on saunaosastotilat ja askarteluhuone. Kuivaushuoneet ovat ullakolla ja 2.kerroksessa. Autopaikkoja on vuokrattavissa autohallista, jonne pääsee suoraan hissillä. Auton pesupaikka löytyy autohallista. Asunnoissa on keskitetty koneellinen poistoilmanvaihto.
Housing service
Kodisto / Asuntopalvelu
PL 52
00101 Helsinki
telephone: 010 389 6000
e-mail address: asunnot@newsec.fi
WWW: asukas.kodisto.fi
Asuntovuokraus: asunnot@newsec.fi Vuokranmaksuasiat: vuokrahallinto@newsec.fi
Customer service for housing management
Kodisto Isännöinti
PL 52
00101 Helsinki
telephone: 010 389 6002
e-mail address: isannointi@newsec.fi
WWW: asukas.kodisto.fi
Asumisen asiat, Isännöinti
Cleaning
Leo Clean Oy
Vattuniemenkatu 5
00210 Helsinki
telephone: 010 525 1360
e-mail address: asiakaspalvelu@leoclean.fi
WWW: www.leoclean.fi
Key management
BLC Turva Oy Helsinki
Yrjönkatu 23 b 4.krs
00100 Helsinki
e-mail address: avainhallinta.yrjonkatu@blc.fi
WWW: blc.fi/turva/yhteystiedot/helsinki-yrjonkatu
Avainhallinnan toimipiste. Forumin toimistorakennuksessa. Sisäänkäynti Kukontorilta tai Yrjönkadulta. Saapumisohje: https://www.youtube.com/watch?v=K_FjsYtfgNA
Outdoor area maintenance
Property maintenance
Kotikatu Kallio
Harjukatu 7
00500 Helsinki
telephone: 010 270 8650
e-mail address: kallio@kotikatu.fi
The sauna calendar is marked with available and reserved sauna turns for sauna days.
You can make a new sauna request at the button next to the free turn. The sauna turn reservation is made a constant turn once a week.
Reservation request goes to maintenance company. The maintenance company is in touch with you and makes reservation.
The list shows only available parking spaces. As a resident of the house, you can make a request for reservation by pressing the button.
The request goes to the maintenance company. The maintenance company is in contact with you and makes a reservation.
If there are no available parking spaces at this time, please list yourself in the queue request button.
Number | Type | Heating | Price | Reserve |
---|---|---|---|---|
4 | Motorcycle place | Not specified | 30,00 € | Available 31.10.2023 Request for reservation |
10 | Garage | Not specified | 90,00 € | Request for reservation |
18 | Garage | Not specified | 90,00 € | Request for reservation |
24 | Garage | Not specified | 90,00 € | Request for reservation |
28 | Garage | Not specified | 90,00 € | Request for reservation |
30 | Garage | Not specified | 90,00 € | Request for reservation |
31 | Garage | Not specified | 90,00 € | Request for reservation |
34 | Garage | Not specified | 90,00 € | Request for reservation |
36 | Garage | Not specified | 90,00 € | Request for reservation |
Reserved places: 150 |
